Friday 23 June 2017

Sërish e ke thënë bukur...



Faruk Myrtaj* për shkrimin tim …”Unë duartrokita i pari”



Sërish, e ke thënë bukur, Timo:

"Deti nuk i numëron dot gjithë valët e lumit që derdhen te ai, por kjo nuk e pengon që t'i bëjë të gjitha pjesë të tij..."

Fatmir Terziu, prej vitesh, mban hapur një adresë ku trokasin, hyjnë e dalin, natyra e karaktere të shumtë, të lloj-llojshëm, shkëmbehen ide e pikëpamje nga më të ndryshmet, ku padyshim "I Zoti i Shtëpisë" jep tonet e epërm. 

S'di të mos ketë qënë i mirëseardhur ndokush, edhe i paftuar, edhe i allasojtë, sado që dihet pozicioni vetiak i Fatmir Terziut; nuk di të ushtrohet ndonjë seleksion, hierarki titujsh a vlerash, edhe pse të tijat shihen që atje tej!

Terziu është I Zoti i Shtëpisë që shërben për të gjithë, "me tabaka në duar", dhe në tabaka secili gjen atë që dëshiron, ndaj dhe na vjen ndërmënd urtima "Individi është mes tjerash në cfarë ai bën apo dhuron për të tjerët". 

Mund të mos jesh i një pikëpamje në qëndrimin ndaj individëve apo masave, mund të dëshiroje që "Fjala e Lirë" të ishte ca me e shtrenjtë, por pas sagës qëndrestare afatgjatë të Terziut si Derë e Madhe e Hapur mësohesh dikur se mirëdashja dhe dhurimi i ëmbëlsirave nuk është i dëshiruar vec për fëmijët. Njerëzit mbeten përhershëm fëmijë, kur pranojnë se papushim janë të etur të mësojnë mjeshtërinë e duhur...

Arti i fjalës, të shkruarit, kalimi prej poezisë në prozë, prej fjalës së figurshme në gjuhën filmike, kritika si inkurajim dhe analitika si sugjerim, janë të tera profile të një portreti që maturon veten si zot shtëpie, duke portretizuar musafirët që asgjë tjetër s'kërkojnë vec mjeshtëri fjale si komunikim me tjetrin si me veten në bërje e sipër...

Fjala e Lirë sigurisht do dëgjohet edhe më gjërë, si zeje e parë e një Mjeshtri edhe zyrtarisht të Madh!


*-Koment te Fjala e Lirë më 23.06.2017

2 comments:

  1. Mirëdita, ndërsa jeni duke e lexuar këtë, dijeni që problemet tuaja janë zgjidhur përgjysmë nëse mund të ndërmerrni veprime në lidhje me to sepse ajo është një grua e fuqishme shpirtërore atje e quajtur Dr dawn acuna, të cilën e takova duke lexuar një artikull në internet, ajo më ndihmoi me një magji që ma ktheu burrin pasi burri më la për më shumë se 8 muaj, ajo bëri një magji që më ndihmoi të mbetem shtatzënë për burrin tim dhe tani kemi 2 fëmijë të bukur, tani jeta ime në martesë po shkon mirë, çfarë mund të kërkoj më shumë .... a keni problem që dëshironi të zgjidhni?

    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të pajtoheni me burrin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për të kuruar ndonjë sëmundje.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Dhe shumë të tjera, acuna e agimit do t'ju mahnitë me Fuqitë e saj të mëdha. kontaktoni atë në whatsapp: { +2348032246310 }
    Email: { dawnacuna314@gmail.com }

    ReplyDelete
  2. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo, pasi i tregova per gjendjen time ai beri cdo gje qe ishte e mundur qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, ne fakt pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri, 3 muaj me pas u fejuam dhe u martuam, nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtëse
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magji me fat
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete